[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 379: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 685: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 685: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4359: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3516)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4361: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3516)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4362: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3516)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4363: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3516)
Alexander Skarsgård Library Forum • View topic - Alexander's old blog

2009

Alexander's old blog

Article Archives for 2009.

Alexander's old blog

Postby Alexana » Wed Jul 08, 2009 10:10 am

Thanks to Lilja for the find, NDS for the translation and Rascal for the wayback machine digging *insert flowers*

Here is a link to the original site/blog through the wayback machine: http://web.archive.org/web/200302080032 ... /index.asp

The original Swedish:
Smultron åt folket!
Hallå alla kapitalister och bolsjeviker! Hoppas våren har behandlat er väl. Själv spenderade jag hela maj i en mörk repetitionslokal så det känns underbart att få vara ledig lite nu.

Kom just tillbaka från Lysekil där jag spelat in en kortfilm som heter "Att döda ett barn" baserad på en novell av Stig Dagerman.
Ska försöka lapa lite sol nu för att sen smyga tillbaka in i mörket för att klippa ihop filmen. Tror vi fick jättestarka bilder så trots att jag kommer sitta inne ett par veckor till så ser jag faktiskt fram emot det.

Om jag sen hinner har jag planerat att bila runt i Sverige med några kompisar, några tips på sevärda platser?

------------------------------------------------------------------------------

Kul att det är sån aktivitet i gästboken.
Här kommer några svar:

Caroline & Emelie: Vilken var den roligaste filminspelningen?
Svårt att svara på, men "Hundtricket" som jag gjorde i höstas var makalöst rolig att spela in.

Maja: Ny film på gång?
Ja, "Hundtricket" har premiär på bio i höst. Annars jobbar jag med en teaterpjäs som heter "Vem är rädd för Virginia Woolf" nu. Vi kommer att spela på Södra teatern hela hösten med premiär den 20 september.

Cicci: Var går du ut i Stockholm?
Nu på sommaren hänger jag en del på uteserveringarna på Söder.

Linda: När fyller du år? 25 augusti.

Josefine: Har du någon bror?
Jag har fyra yngre bröder.

Barbie: Har du blivit dizzad fett någon gång?
Ja, jag har blivit dizzad fett ett antal gånger.

Sofia & Janni: Hur var det innan du blev känd?
Solen gick upp på morgonen och ner på kvällen och därimellan gled jag runt och vände grus, precis som nu.

-----------------------------------------------------------------------------

Många av era frågor finns besvarade i tidigare nyhetsbrev eller under andra rubriker. Bland annat finns resumé över tidigare filmer med årtal etc. på business sidan. Så kolla gärna in den!

Hoppas ni får en magisk sommar och passa på att njut av smultron, vaniljglass, nakenbad och hallonsaft för imorgon är hösten här.

Simma lugnt! /Alex.
Stockholm 2002 06 12

Hallå alla skeppsbrutna!
Har kommit till insikten att jag är född i fel del av landet. Har nyligen spenderat en smått magisk helg i Norrbotten. Solen sken och isen låg fortfarande tjock på sjöarna. Vi körde snöskoter från gryning till skymning och på kvällarna satt vi i ett uppvärmt träbadkar och drack kall öl under gnistrande stjärnor och det mest fananstiska norrsken ni kan föreställa er.

Det var annat än en helg i Stockholm, där folk sitter och sippar blaskiga lattes från gryning till skymning för att sen orklöst släpa sig över till närmsta bar.

Så om det finns någon där uppe som vill byta en timmerstuga med
öppen spis och träkar mot en tvåa på Söder med doft av blaskig cafe lattes så hör av er!

Några frågor från gästboken:
Sara: Vilken karaktär du spelat har varit mest lik dig?
Skulle nog tro att det var Kalle Nubb i "Åke och hans värld" för då var jag bara sju år gammal och tänkte inte så mycket i termer av karaktär utan gjorde som regissören sade så jag fick springa iväg och äta kakor sen.

Elisabeth: Har du spelat mot någon norsk skådespelare någon gång? Ja, mot Björn Floberg i "Dykaren"

Linda: Favoritskådespelare?
Såg nyligen "Soldater i månsken" igen och där var Göran Ragnerstam helt fantstisk, så det får nog bli han.

Karin: Vad tycker Södermalmskungen om Östermalm?
Har absolut inget emot Östermalm, har flera vänner som bor där. Men eftersom jag är född och uppväxt på Söder så faller det sig rätt naturligt att jag hänger mest där.
Tackar för övrigt för epitetet "Södermalmskungen", trodde det var Petter!

Ida: Husdjur?
En Leonbergerhane som heter Nelson. Han är över tolv år, vilket är rätt mycket för en så stor ras.

Tove: Vem skulle du vilja vara för en dag?
Skulle vilja vara Sharon och så skulle jag ge Arafat en blöt kyss och sen ta med honom på tivoli och äta sockervadd.

Kicki: Aldrig tänkt på att själv göra film?
Jo, faktiskt. Om allt går som det ska så ska jag regissera en kortfilm i början av sommaren tillsammans med en kompis.

Jessica: Hur var det att bo i Leeds?
Kallt, blåsigt, fattigt och asroligt!

Charlotte: När kommer "Hundtricket" på bio?
Efter sommaren.

Madeleine: Någon sevärd film?
Tycker absolut att ni ska se "Barry Lyndon" av Stanley Kubrick. Den är fantastiskt vacker och en perfekt söndagsfilm.

Smail: Vem skriver nyhetsbreven?
Alexander, så klart!

Barbie: Vad gör du i sommar?
Ska nog bila runt i Sverige med några kompisar (om vädret tillåter!)

Och Sara, givetvis var jag inspirerad av den store Jesus i "The Big Lebowski" när jag bowlade!

-----------------------------------------------------------------------------

Innan jag slutar vill jag bara passa på att tacka Anders, Robban, Amir, tjejerna på Quality Hotell och alla andra sköna norrlänningar som visade en stadsråtta hur man ska leva. Big up!!!

Och nu mer än någonsin mina vänner, Simma Lugnt!
Stockholm 2002 04 10

Kommer ni ihåg vår vän solen?
Har räknat och det var nitton dagar sedan jag sist såg solen. Det kan inte vara nyttigt för människan att leva så länge utan solljus. När jag är ute så letar jag alltid febrilt efter minsta lilla vårtecken som kan inge lite hopp om att det kanske, kanske finns en vår någonstans långt borta i framtiden.
Missförstå mig inte! Riktig vinter med snö, långfärdsskridskor
och varm chocklad är underbart, det är denna mörkgrå gyttja jag inte klarar av. Om man ska hitta någonting positivt med det så är det väl att vi svenskar är bäst i världen på att ta till var på den lilla sol vi får.

Frosten hinner knappt töa bort förrän vi rusar ut med filtar och
bergsprängare och tränger ihop oss som sillar i parkerna. Turisterna tror säkert att vi är galna, men dom har å andra sidan inte levt nitton dagar i grå gyttja. Kommer ni ihåg vår vän solen?

Från gästboken:

Sara: Vad har du för färg på ögonen?
Blå-gröna.

Eva: Är det svårt att få en roll i en amerikansk film?
Ja, konkurrensen är mycket hårdare där. Det är extra svårt om
man är utlänning och inte talar flytande engelska. Då får
man oftast spela tysk skurk.

Lisa & Maria: Blond eller Brunett?
Med risk för att låta politiskt korrekt måste jag säga båda. Jag har blivit intresserad av blondiner, brunetter och rödhåriga. Jag har
ingen direkt favoritfärg.

Nina: Kommer du tillbaka till "Vita Lögner"?
Nej, det kommer jag inte. Jag har ju blivit dödad två gånger nu. Men
det är ju klart, i såpor kan ju allt hända!

Evelina: Var bor du?
På Södermalm i Stockholm.

Hanna: Vad jobbar du med förutom film?
Inget faktiskt. Jag livnär mig som skådespelare.

Linnea: Är det jobbigt att alla vill ha din autograf?
Inte alls, det är bara smickrande. Det vore ju tråkigt om det var tvärt om, att ingen villa ha den.

Lisa & Maria: Vad tycker du om silikon i brösten?
Jag tycker bäst om naturliga tjejer. Är man söt och charmig behöver
man inte stora silikonbröst som pojkarna kan titta på.

Annica: Var har ni köpt kläderna i "Vingar av Glas"?
Dom har Maria, som var kostymör på filmen köpt. Det mesta i
Second hand butiker i Stockholm.

Förlåt att jag tjatar, men ni som inte fått svar på era
frågor: läs tidigare nyhetsbrev.
Era frågor har antagligen blivit besvarade där.
Sköt om er och var beredda med filtar och bergsprängare. snart lyckas solen tränga igenom de mörka molnen och då gäller det att vara först ut!.mörka molnen och då gäller det att vara först ut!

Simma lugnt! /Alex..
Stockholm, 20020203

En stridspilots julhälsning
Jag har precis kommit hem till Stockholm efter nästan två månader i
Luleå. Det var jättekul att träffa familj och vänner, men samtidigt
kommer jag nog sakna Luleå, hade enormt kul där uppe. Varenda dag vi var lediga gjorde vi roliga saker. Vi åkte snöskoter, sköt lerduvor, var på cowboyridning och jag fick till och med prova på att flyga stridsplan, vilken dröm!

Lediga dagar i Stockholm satt jag bara och jäste på caféerna på Söder eller tog som mest en promenad i Vitabergsparken.
Har bestämt mig för att det ska bli ändring på det från och med nu. Nu ska jag försöka ta till vara på min fritid bättre så att jag går och lägger mig en upplevelse rikare varje kväll.

Anledningen till att jag bott uppe i Luleå halva hösten är att jag har
spelat in en film som heter "Hundtricket". Det är en kärlekskomedi om en kille som drömmer om att bli kär och hans kompis som har en något annorlunda plan för hur det ska gå till. Inspelningen har varit jätteroliga och jag hoppas ni kommer gilla den. "Hundtricket" har premiär efter sommaren.

Nu är jag som sagt tillbaka i Stockholm och har planerat att,
förutom alla mina berikande aktiviteter, baka lussebullar och titta
på adventskalendern. Innan jag svarar på några frågor vill jag
bara säga att de allra flesta av era frågor har besvarats i tidigare
brev, så gå gärna in och läs dem. Och sen hoppas jag att ni
förstår att jag inte kan skicka personliga svar till er alla utan
måste begränsa mig till att svara på frågorna här i nyhetsbrevet .

Jossan: Favoritskådis?
Oj, det finns massor. Ernst-Hugo Järegård, Keve Hjelm, Margareta Krook, Thommy Berggren, Göran Ragnerstam, för att nämna några...

Nathalie: Det roligaste du gjort?
Att få styra ett stridsplan på femtusen meters höjd slår nog det mesta jag har varit med om. Tack alla underbara på F21 i Luleå!!!

Annika: Vilken skola gick du i?
Jag gick i Södermalmsskolan (1-6) Eriksdalsskolan (7-9) och Åsö (gymnasium)

Jompa: Var har du köpt din tre kronor jack?
På UFF på Kungsgatan i Göteborg för tre år sedan.

Daniel: Hur lyckas man som skådis?
Det finns aldrig någon garanti för att man ska kunna försörja sig som skådespelare. Men en bra början är ju att skaffa sig en utbildning och erfarenhet genom att vara med i skolpjäser, lokal grupper och genom att gå på provfilmningar.

Linda: Får vi starta en Fan club om dig?
Det är klart ni får. Hör av er om ni behöver hjälp med något.

Eva: Hur gammal var du första gången du var med i en film?
Jag var sju när jag gjorde "Åke och hans värld"

Jag skulle vilja avsluta med att be om ursäkt för att uppdateringen av sidan har varit så långsam tidigare. Detta har inte berott på lathet från någon sida, utan på att jag personligen inte besitter det tekniska kunnandet att uppdatera själv utan har varit beroende av andra. Och då sidan inte inbringar några som helst intäkter
så har samtliga ställt upp gratis på sin fritid...

Nyligen inledde alexander-skarsgard.com ett samarbete med Frida.se. Förhoppningsvis kommer uppdateringen från och med nu bli lite intensivare och aktiviteten på sidan öka. Redan nu märks samarbetet av.

Hoppas ni får en underbar jul med mycket snö, gröt och presenter och kom ihåg att tomten finns precis så länge man vill att han ska finnas!

Simma lugnt!.
Stockholm, 20011203
Image
Alexana
Transvestite Fugitive

Re: Alexander's old blog

Postby Alexana » Wed Jul 08, 2009 10:11 am

Translation:
Donuts to the people!
Hello all you Capitalists and Bolsheviks. I hope spring has treated you well. I spend all of May in a dark rehearsal room so it feels wonderful to have a little free time now.
I just came back from Lysekil where I recorded a short movie called “To kill a child” based on a short story by Stig Dagerman.
I`ll try to get some sun now and then crawl back into the darkness to edit the film. I think we got some really strong images so in spite of having to sit inside for a few weeks, I actually look forward to it.
If I have time later, I`ve planned to go by car through Sweden with some pals, any tips on interesting places?

Cool that there is so much activity in the guestbook.
Here are a few answers:
Caroline & Emilie: What was the funniest filming?
Hard to answer, but “Hundtricket” that I did this autumn was amazingly fun to record.

Maja: Any new movies?
Ja, “Hundtricket” premieres in cinemas this autumn. Apart from that I work on a theater play called ”Who`s afraid of Virginia Wolf” now. We`ll act on Södra theater all autumn with premiere September 20.

Cicci: Where do you go out in Stockholm?
Now in the summer I hang out some on the outdoor restaurants on Söder.

Linda: When is your birthday?
August 25

Josefine: Do you have a brother?
I have four younger brothers.

Barbie: Have you been [I`m not really sure how to translate dizzad fett. It`s slang and it means something like abandoned, but it`s very specific and I just don`t have the words in English]
Yes, Ive been dizzad fett a number of times.

Sofia & Janni: What was it like before you were famous?
The sun went up in the morning and down in the evening and between those two I slipped around and turned gravel, just like now.

A lot of your questions are answered in earlier newletters or under other columns. Among others there are resumes from earlier movies with years etc. on the business site. So please check out that one!

I hope you`ll have a magical summer and please enjoy donuts, vanilla icecream, nude bathing and raspberry juice because tomorrow the autumn will be here.

Swim easy!/Alex .
Stockholm 2002 06 12
Hello all shipwrecked!
Have come to know that I was born in the wrong part of the country. Have recently spend a rather magical weekend in Norrbotten. The sun was shining and the ice was still thick on the lakes. We drove snow scooter from dawn to dusk and in the evenings we sat in a heated wooden tub and drank cold beer under sparkling stars and the most fantastic aurora you could imagine.
That was something else from a weekend in Stockholm where people sit and sip watery lattes from dawn to dusk and then tiredly drag themselves over to the nearest bar.
So if there are anyone up there who would trade in a lumber cabin with open fireplace and wooden tub against a two rooms on Söder with the smell of watery café lattes, so please let me know!

A few questions from the guestbook:
Sara: Which character that you`ve played is most like yourself?
I would think that it would be Kalle Nubb in “Åke and his world” because I was only seven years old at that time and didn`t think that much in terms of character, but did as I was told by the director so I could run along and eat cakes afterwards.

Elisabeth: Have you ever acted with any Norwegian actors?
Yes, with Bjørn Floberg in “Dykaren” (The Diver).

Linda: Favorite actor?
I recently saw “Soldater i månsken” (Soldiers in moonlight) again and in that Göran Ragnerstam was totally fantastic, so it has to be him.

Karin: What does the King of Södermalm think of Östermalm? [Södermalm or Söder is the part of Stockholm where Alexander Skarsgård lives. Östermalm is another part. Söder means south, öster means east].
Have absolutely nothing against Östermalm, have more friends living there. But since I was born and raised on Söder it is quite natural for me to mainly hang out there. By the way, I thank you for the title “King of Södermalm”, thought that was Petter!

Ida: Pets?
A Leonbergermale whose name is Nelson. He is over twelve years old, which is quite a lot for a big race like that.

Tove: Who would you like to be for a day?
I would like to be Sharon and then I would give Arafat a soft kiss and then take him to the amusement park and eat candifloss.

Kicki: Never thought of making a movie yourself?
Yes, actually. If everything goes to plan I am going to direct a short movie in the beginning of the summer, together with a pal.

Jessica: What was it like to live in Leeds?
Cold, windy, poor and fun as hell!

Charlotte: When is ”Hundtricket” being shown at the cinemas?
After the summer.

Madeleine: Any seeworthy movies?
I absolutely think you should see “Barry Lyndon” by Stanley Kubrick. En is incredibly beautiful and a perfect Sunday movie.

Smail: Who writes the newsletters?
Alexander, of course!

Barbie: What are you doing this summer?
I`ll probably drive around in Sweden with a couple of pals (weather allowing!)

And Sara, I was of course inspired by the great Jesus in “The Big Lebowski” when I bowled!
Before I finish I want to make sure I thank Anders, Robban, Amir, the girls on Quality Hotell and all other beautiful Norrlänningar [people from Norrland – the northern part of Sweden] who showed a city rat how to live. Big up!!!

And now more than ever my friends, Swim easy!
Stockholm 2002 04 10

Do any of you remember our friend in the sun?
Have counted and it was nineteen days since I last saw the sun. It can not be good for a human to live that long without sun light. When I`m out I feverishly look for the smallest sign of spring that can give a little hope that it may, may be spring sometime in the far away in the future.
Don`t get me wrong! Real winter with snow, long distance skates and hot chocolate is wonderful, but it`s this dark grey mud I can`t take. If one should find anything positive about it, it would be the fact that we Swedes are the best in the world to take care of the little sun we get.
The frost is barely not gone before we rush out with blankets and ghetto blasters and crowd like heerings in the parks. Tourists are probably thinking we are crazy, but they, on the other hand, have not lived nineteen days in grey mud. Do you remember our friend the sun?

From the guest book:
Sara: What color are your eyes?
Blue-green.

Eva: Is it hard to get a role in an American movie?
Yes, competition is much harder there. It is even harder if you are a foreigner and you don`t speak English fluently. You mainly get to play German bad-guy.

Lisa & Maria: Blond or brunette?
With the risk of sounding politically correct I`ll say both. I have been interested in blondes, brunettes and redheads. I have no direct favorite color.

Nina: Are you coming back to “Vita Lögner”?
No, I won`t. I have afterall been killed twice now. But of course, anything can happen in soaps!

Evelina: Where do you live?
On Södermalm in Stockholm.

Hanna: What do you do for a living apart from movies?
Nothing actually. I make my living as an actor.

Linnea: Is it tiresome that everyone wants your autograph?
Not at all, it is only flattering. It would be sad if it was the other way around, if no one wanted it.

Lisa & Maria: What do you think about silicone in the breasts?
I prefer natural girls. If you are sweet and charming you don`t need silicone breasts for the boys to look at.

Annica: Where did you buy the clothes for “Vingar av Glas”?
Maria, the costumes person on the movie, bought them. Most of them in second hand stores in Stockholm.

Sorry for nagging, but those of you who haven`t had your questions answered: read earlier newsletters.
Your questions have probably been answered there.
Take care and be ready with blankets and ghetto blasters. Soon the sun will pull through the dark clouds and then it`s all about being first one out!

Swim easy! /Alex..
Stockholm, 20020203

Christmas greetings from a combat pilot.
I have just returned home to Stockholm after almost two months in Luleå. It was really cool to meet family and friends, but at the same time I`ll miss Luleå, we had a blast up there. Every day we had some free time we did fun stuff. We drove snow scooter, shot skeets, went cowboyriding and I even got to try and fly a combat plane, what a dream!
Free days in Stockholm I just sat and hung out at the cafès on Söder or took a stroll in Vitabergsparken.
I have decided to change all that from now on. Now I am going to try and take better care of my free time so I can go to bed, one experience richer, every night.
The reason why I lived up in Luleå half the autumn was because I played in a movie called “Hundtricket”. It`s a love comedy about a guy who dreams about falling in love and his friend who has a somewhat different plan for how that`s going to take place. The filming has been really fun and I hope you`ll like it. “Hundtricket” premieres after summer.
Now I`m as mentioned back in Stockholm and have planned to, apart from all my enriching activities, bake lussebullar [a bun Swedes eat for Lucia in December] and look at the Christmas calendar. Before I answer any questions I just want to say that most of your questions have been answered in earlier letters, so please go in and read them. And then I hope that you understand that I can`t send any personal answers to all of you, but have to limit myself to answering the questions here in this newsletter.

Jossan: Favorite actor?
Oj, there are plenty. Ernst-Hugo Järegård, Keve Hjelm, Margareta Krook, Thommy Berggren, Göran Ragnerstam, to name a few...

Nathalie: The funniest thing you have done?
To steer a fighter plane on five thousand meters altitude beats most of what I have done. Thank all underfull on F21 in Luleå!!!

Annika: What school did you og to?
I wen to Södermalmsskolan (1-6) Eriksdalsskolan (7-9) and Åsö (high school)

Jompa: Where did you buy your three crown jacket? [Three crown is the Swedish sign used both by the army and various sports teams – not sure which this is]
On UFF [second hand store] in Göteborg three years ago.

Daniel: How do you succeed as an actor?
There are never any guarantees that you should be able to provide for yourself as an actor. But a great start is to get an education and experience through school plays, local groups and through auditions.

Linda: Can we start a fan club about you?
Of course you can. Let me know if you need any help with anything.

Eva: How old were you the first time you were in a movie?
I was seven when I made “Åke and his world”.

I wanted to finish off by saying sorry for the slow updates. It has not been because of lazyness, but because I personally don`t have the technical skills to update myself and have had to depend on others. And since the site does not bring in any kind of income, everyone has participated for free on their spare time….
Recently alexander-skarsgard.com started to cooperate with Frida.se. Hopefully the updates from now on will be a little more intensive and the activity on the site will grow. Even now the cooperation is felt.
Hope you get a wonderful Christmas with a lot of snow, porridge and presents and remember that santa exists as long as you want him to exist!
Swim easy!
Stockholm, 20011203
Image
Alexana
Transvestite Fugitive

Postby Alexana » Wed Jul 08, 2009 10:15 am

This is the homepage: http://web.archive.org/web/200306071538 ... _intro.swf

This is the description: http://web.archive.org/web/200212151303 ... /info.html

This is the translation:

Born again!
Alexander Skarsgård was born in Stockholm on the 25th of August |976. He started his career as an actor when he was four years old in a smaller theater. 1984 he got his first part in a movie, Alexander played “Kalle Nubb” in the prize awarded movie “Åke och hans värld” [Åke and his world] by director/ actor Allan Edwall.

New offers came soon after the success with the movie and during the next five years Alexander had acted in ore than ten movies and television productions.

1984 [I think this might be the wrong year, but that was the year it said] Alexander found out that he had lost much of his self confidence. The media expected a grown up man and not the teenager he still was. Alexander found it hard to know how to act in interviews, it felt like he was forced to say what the reporters wanted to hear.

He decided to give up acting and go for a new career, maybe as a lawyer, doctor or pilot, anything, but acting. Alexander began studying politics which ended in 1995, and started his conscription service in Berga. 1996 he was finished in the navy and moved to Leeds in Great Britain to study the next six months at Leeds Metropolitan University. He left school with a Camebridge [I suppose they mean Cambridge] proficiency certificate.

With a born again self confidence and a longing to work as an actor again, Alexander moved to New York to study theater at Marymount. When he came back to Sweden in 1998 he took a job at a café and earned some extra [money] by working as a model.

The summer of 1998 Alexander was offered a part in Christina Olofssons movie “Happy End”. He took the job and found that he was back at the same place he was ten years ago, but with a big difference, this time he has self confidence. After that he has acted in four movies, two miniseries and a television series.

1999 Alexander was voted the most sexy man in Sweden by the readers of Aftonbladet. A title he got again one year later on the homepage of Aftonbladet. He was flattered, of course, but doesn`t want to be seen as just a sex symbol. “To create a character, unlike from the ones you`ve done before, that`s what acting is about”.
Image
Alexana
Transvestite Fugitive

Postby greenfan59 » Wed Jul 08, 2009 10:33 am

Thanks Alexana - I love reading that old stuff. Image
greenfan59
Transvestite Fugitive

Postby CloudyChaos » Wed Jul 08, 2009 12:44 pm

ImageImageImage

Thanks for my avi Muffin!